реклама Делікат

«В Україні не було ніякої революції, була зміна кланів, а людей обманули». Про це заявив, екс-регіонал, народний депутат України від Уманського округу Антон Яценко в ефірі каналу «112 Україна».

- Революція розуміє під собою зміну громадського устрою. У нас був сплеск громадських хвилювань, підхоплений рядом недобросовісних політиків. А що в нас змінилося?... У революції винні всі політичні сили, які знаходились при владі. Це ті, котрі були представлені і в парламенті, і в місцевих радах, – зазначив Яценко.


При цьому вину за Майдан, на думку нардепа, не завжди треба класти на правлячу партію...

Також у рамках телепередачі «Люди. HardTalk» ведуча Наталя Влащенко завела мову про те, що група «Відродження», до якої входить нардеп, здебільшого складається з колишніх представників Партії регіонів. Антон Яценко у свою чергу згадав про події Майдану.

- До так званої Революції Гідності в України був Крим, долар був по 8, середня заробітна плата була близько 500 доларів, пенсія – понад 200 доларів. А що ми маємо зараз? Я вже не говорю про зріст цін, тарифи і так далі. Тому, може не все було так погано?... У 2013 році ми не знали, що таке АТО. Та запитайте когось навіть від катування вони б не сказали, що таке АТО. Ми не знали, що таке анексія. Тому є питання до нинішньої влади.

Також Антон Яценко згадує слова Міхеіла Саакашвілі про те, що Україна лише через 15 років зможе повернутись до рівня 2013 року.

Нардеп також пов’язав того, хто кидав гранату під Верховною Радою з тими, хто кидав коктейлі Молотова на Майдані.

- Той хлопець від «Свободи», який кинув гранату біля будівлі Верховної ради, хіба не він кидав коктейлі молотова на Майдані?..

– А ви точно знаєте, що він від «Свободи»? – перепитала ведуча.

– Ну звісно, був звіт міністра Авакова! – запевнив Яценко. – Ми самі випустили цього джина із пляшки. І безумовно за усі ці смерті несуть відповідальність політики, котрі два роки тому радісно плескали в долоні, говорили: «Захопили склади зі зброєю – молодці. Кинув коктейль Молотова – нормально».

А на запитання ведучої, яку економіку він разом зі своїми партнерами по групі «Відродження» планує будувати в Україні, кандидат економічних наук Антон Яценко відразу відповісти не зміг, а потім визначився і вказав на ліберальну економіку.

Нагадаємо, у 2011 Яценко разом з іншими народними депутатами, обраними до Верховної Ради за списком БЮТ увійшли до фракції Партії регіонів. Після лютневих подій на Майдані, Яценко вийшов з складу фракції Партії регіонів.

реклама

Коментарі  

 
+7 #8 бульбаба 06.10.2015 18:31
революція гидності вона не так звана - вона зрадницька і запроданська
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+5 #7 блазень 06.10.2015 18:22
А в чому він не прав? Пацани викинули Фьодоровича і решили, шо вони всі вже в шоколаді. А насправді " Тут всю систему надо менять"- але вони, нажаль, цього не догнали. Доречи, цей облічітель теж не догнав - не догнав, що у людей коротка пам'ять- тому його словам- грош ціна.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+6 #6 Правдоруб 06.10.2015 10:27
Цитую 007:
Будь-яка революція, як її не назви - Жовтнева, Помаранчева, Гідності -приносить для держави і людей злидні, смерть невинних, занепад країни. Яка різниця між цими революціями? А зовсім ніякої. Всі революції творяться для зміни влади серед кланів олігархів і народ виступає як сліпа, обманута, задурена їх зброя. Якщо заперечуєте, так почитайте книги за попередні революції і подивіться навколо, що твориться в державі.

Погоджуюсь на 100%. Але нажаль наш народ книг вже не читає давно... Краще подивитись ТСН і сформувати "свою" думку з сюжетів телевізійних геббельсів. :cry: Слава Шарікову!!!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+13 #5 Науково доведено 05.10.2015 19:15
У відповідності з теорією влади він на жаль правий.
Революції відрізняються від державного перевороту тим, що в результаті революцій змінюється суспільно - економічний устрій, а в результаті державних переворотів змінюються териториальна цілісність держави.
Хто не згоден може провести історичні паралелі в тому числі і в новітній історії.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+10 #4 007 05.10.2015 17:39
Будь-яка революція, як її не назви - Жовтнева, Помаранчева, Гідності -приносить для держави і людей злидні, смерть невинних, занепад країни. Яка різниця між цими революціями? А зовсім ніякої. Всі революції творяться для зміни влади серед кланів олігархів і народ виступає як сліпа, обманута, задурена їх зброя. Якщо заперечуєте, так почитайте книги за попередні революції і подивіться навколо, що твориться в державі.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
0 #3 Нестор Іванович 05.10.2015 15:13
Так званий Антон Яценко.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+1 #2 Lida 05.10.2015 15:03
А чому назва партії не повністю "Відродження партії регіонів". Він же регіонал, як же йому висловлюватись про Революцію Гідності?
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+12 #1 Маша 05.10.2015 14:54
"То ви його... не того... не цирюльника синок?""По тєлу- как водітся, но по уму, по образованості - ми вже не та хворма,не той центр тяжесті"
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

реклама Делікат

bigmir)net TOP 100