По завершенню двох місяців зими на автошляхах Черкащини почала проявлятися ямковість, яка інтенсивно утворюється на дорожньому покритті через коливання температури повітря, перезволоження дорожнього полотна, та через недотримання водіями вантажівок вагових норм перевезень.

51184405_340360529900022_7166215828877082624_o

Узимку дорожнє покриття найбільше страждає від впливу погоди. Поява новоутворених руйнувань та деформацій асфальтобетонного покриття пов’язана з погодно-кліматичними факторами. Узимку аварійна ямковість інтенсивно утворюється внаслідок частих коливань температури повітря, «плюс» змінюється на «мінус», а дощ переходив у мокрий сніг. За останні тижні на Черкащині морозна погода змінювалася на плюсову температуру. Спостерігалась і різниця між температурою повітря удень та вночі. При таких перепадах температури повітря та за надмірної вологості дорожнього одягу, знижується жорсткість дорожнього покриття виникає перезволоження дорожнього полотна та з’являється ямковість на дорогах.

51284390_340360539900021_7372190498909323264_o

За повідомлення Черкаського обласного гідрометцентру, в області висота снігового покрову на кінець січня становила 40-50 см, що у 4-5 разів вище норми. Запаси води у снігу були найбільші за останні 30 років.

Окрім того, негативно на стані автошляхів області позначається хронічне недофінансування дорожньої галузі. Через пропущені міжремонтні терміни автодоріг та понадпроектне навантаження, утворюється аварійна ямковість.

51178876_340360703233338_3465169602844033024_n

При сприятливих погодних умов підрядними організаціями Служби автодоріг області проводяться роботи з ліквідації аварійної ямковості.

Узимку погодні умови дозволяють виконувати лише аварійні роботи холодною асфальтобетонною сумішшю. Наразі планується проведення робіт по ліквідації холодним асфальтобетоном деформацій покриття на найбільш проблемних ділянках на головних автомагістралях області. Щоб забезпечити безпечний проїзд, у холодну пору року ямковий ремонт на таких ділянках виконується холодними асфальтобетонними сумішами.

51858106_340360693233339_364655376404054016_n

Ямковий ремонт гарячим асфальтобетоном для підтримання в проїжджому стані мережі автодоріг, буде розпочато навесні за належної плюсової температури повітря.

У першу чергу, ямковий ремонт розпочнеться на ділянках автодоріг міжнародного, національного та регіонального значення в межах доведеного фінансування. Разом з ямковим ремонтом також проводитимуться роботи із планування та благоустрою узбіч автошляхів. В той же час, Служба автомобільних доріг у Черкаській області наголошує, що ямковий ремонт є тимчасовим заходом для забезпечення безпечного руху автотранспорту та захисту дорожнього одягу від подальшого руйнування.

Прес-служба САД у Черкаській області

реклама

Коментарі  

 
+1 #10 дэнвер 07.02.2019 09:16
Цитую Психолог:
Цитую котэ:
Цитую КАДИ:
Цитую котэ:
Цитую КАДИ:
строить новые, пусть в 20 метрах от сегодняшних

Уважаемый, по всей Европе ездят эти самые фуры, и там точно такие дороги, НО построенные по технологии. А ваши доводы это отмазки воров и тупых автодоровцев

еще более уважаемый, я высказал свою точку зрения, никому ее не навязывая и не оскорбляя.
только железобетон или асфальтобетон (как на взлетной полосе), но цена, трудоемкость и сроки будут нАмного выше, делать их ремонт под вес 40-45тн и машинопоток с запасом

Гитлер перед войной сделал ставку на ж.д. и строительство автобанов. Сталин, на каналы, мол с северного или южногокрая можно перебрасывать товары баржами. Вот сегодня и продолжаем идти шляхом проложенным Сталиным. По дорогам не проедешь, по Днепру можно плыть :-x

а наполеон с казаками ваабще конницу развивали, может вернемся в каменный век?
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
0 #9 Психолог 06.02.2019 18:44
Цитую котэ:
Цитую КАДИ:
Цитую котэ:
Цитую КАДИ:
строить новые, пусть в 20 метрах от сегодняшних, по технологии, песок, о.5 метра щебня 3 фракций, а потом 2-3 слоя асфальта.

Уважаемый, по всей Европе ездят эти самые фуры, и там точно такие дороги, НО построенные по технологии. А ваши доводы это отмазки воров и тупых автодоровцев

еще более уважаемый, я высказал свою точку зрения, никому ее не навязывая и не оскорбляя.
только железобетон или асфальтобетон (как на взлетной полосе), но цена, трудоемкость и сроки будут нАмного выше, делать их ремонт под вес 40-45тн и машинопоток с запасом

Гитлер перед войной сделал ставку на ж.д. и строительство автобанов. Сталин, на каналы, мол с северного или южногокрая можно перебрасывать товары баржами. Вот сегодня и продолжаем идти шляхом проложенным Сталиным. По дорогам не проедешь, по Днепру можно плыть :-x
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+4 #8 котэ 06.02.2019 10:10
Цитую КАДИ:
Цитую котэ:
Цитую КАДИ:
строить новые, пусть в 20 метрах от сегодняшних, по технологии, песок, о.5 метра щебня 3 фракций, а потом 2-3 слоя асфальта.

Уважаемый, по всей Европе ездят эти самые фуры, и там точно такие дороги, НО построенные по технологии. А ваши доводы это отмазки воров и тупых автодоровцев

еще более уважаемый, я высказал свою точку зрения, никому ее не навязывая и не оскорбляя.
Покажите в Европе на дороге фуру весом в 70 тонн вместо 40 и заодно дсту с щебнем в 50 см под дорогой общего пользования, и вопрос снят. 70 тн не выдержит ни один асфальт, особенно при +35, сколько щебня под него не клади, только железобетон или асфальтобетон (как на взлетной полосе), но цена, трудоемкость и сроки будут нАмного выше, дамбу лепили более года, в масштабах страны - на сотни лет. Посему ИМХО, нужно ставить весы на основных дорогах, только потом делать их ремонт под вес 40-45тн и машинопоток с запасом
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-1 #7 КАДИ 05.02.2019 22:52
Цитую котэ:
Цитую КАДИ:
почала проявлятися ямковість, яка інтенсивно утворюється на дорожньому покритті через коливання температури повітря,
-------------
Тот, кто это написал или профан, или в доле.
Поэтому нужно строить новые, пусть в 20 метрах от сегодняшних, по технологии, песок, о.5 метра щебня 3 фракций, а потом 2-3 слоя асфальта.

согласен нащет устаревших дорог и подходов по их возведению, но начинать нужно с тотального весового контроля и поголовного шрафования перегруженных фур, иначе все миллиарды и трудо-дни работ псу под хвост, только одна фура с перегрузом за 1 день портит около 500-1000 км и так подушатанных дорог, в европе за перегруз шрафы в тыщи евро, отчасти поэтому и дороги стоят

Уважаемый, по всей Европе ездят эти самые фуры, и там точно такие дороги, НО построенные по технологии. А ваши доводы это отмазки воров и тупых автодоровцев
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+3 #6 котэ 05.02.2019 14:21
Цитую КАДИ:
почала проявлятися ямковість, яка інтенсивно утворюється на дорожньому покритті через коливання температури повітря, перезволоження дорожнього полотна,
--------------------------------------------
Тот, кто это написал или профан, или в доле.
Поэтому нужно строить новые, пусть в 20 метрах от сегодняшних, по технологии, песок, о.5 метра щебня 3 фракций, а потом 2-3 слоя асфальта. Я дилетант, но видел как дороги делают немцы. А то что делают у нас, это умышленное вредительство.

согласен нащет устаревших дорог и подходов по их возведению, но начинать нужно с тотального весового контроля и поголовного шрафования перегруженных фур, иначе все миллиарды и трудо-дни работ псу под хвост, только одна фура с перегрузом за 1 день портит около 500-1000 км и так подушатанных дорог, в европе за перегруз шрафы в тыщи евро, отчасти поэтому и дороги стоят
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+4 #5 Ляшко придёт - 05.02.2019 10:30
Вельбивцю позвонит!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+10 #4 КАДИ 04.02.2019 22:29
почала проявлятися ямковість, яка інтенсивно утворюється на дорожньому покритті через коливання температури повітря, перезволоження дорожнього полотна,
--------------------------------------------
Тот, кто это написал или профан, или в доле. В Швеции есть асфальтная дорога, которую ежедневно на 1 метр накрывает прилив, а когда отлив, дорога снова работает и никаких ямок и тем более ямковости. Или инженера автодоровцы возможно воры, но скорее дебилы. Нужно честно сказать, что сегодняшние дороги невозможно отремонтировать и все ремонты это сизифов труд. Камуняки как строили дороги в пятилетку за 2 года? 10 см. щебня, а сверху 5 см. асфальта. Поэтому нужно строить новые, пусть в 20 метрах от сегодняшних, по технологии, песок, о.5 метра щебня 3 фракций, а потом 2-3 слоя асфальта. Я дилетант, но видел как дороги делают немцы. А то что делают у нас, это умышленное вредительство.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+17 #3 Сидоренко. 04.02.2019 20:41
На дорогах Чекащини ямковість?От же ж новина, усім новинам новина. А чому почала виникати. Вона була завжди, круглорічно,при всих губернаторах, начальниках автодорів, при всих владах.Біда України в придурках при владі та поганих дорогах.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+18 #2 Ну от те здрасть! 04.02.2019 18:09
Ну никогда ж такого небыло и вдруг опять!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+16 #1 ченчик 04.02.2019 16:49
На дорогах Чорнобаївщини ямковість вже така, що мабуть і бюлетені після 31 березня три дні будуть до Черкас везти.............
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

реклама Делікат

bigmir)net TOP 100