Шановна громадо. Ми маємо юридичну підставу для своєї діяльності в сфері кардинального обмеження використання піротехнічних засобів. Що б там не було написано в рішенні, але міська рада з МВК не може (та й не повинна) одноосібно впроваджувати це рішення в життя.

І тут я пропоную підключитися нам, активістам, яким не байдуже і у яких десь є полум’яний мотор ;)

КУпАП дає нам такі можливості:

Стаття 152. Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів

Стаття 164. Порушення порядку провадження господарської діяльності

Стаття 182. Порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях

Стаття 195-6. Порушення порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів

Пропонується наступ в таких напрямках:

1. Мобілізаційна та інформаційна кампанія:

Цитую Сергія Кузляєва: Я пропоную самоорганізуватися, зібрати групи людей, роздрукувати рішення міської ради і під підпис рознести по усіх ресторанах і барах. І сказати власникам: ми не влада, ми громада, ми вас попереджаємо. Ось тримайте, розпишіться. Ті заклади, де відбувається стрілянина заносити в чорний список…

2. Тихими сумними вечорами після 22.00 виходити на «полювання» за порушниками: їх не треба ловити, стидати чи зупиняти. Їх треба побачити, щоб потім мати право і можливість виконати третій пункт.

3. Скарги на заклади громадського харчування, які будуть впіймані на порушенні рішення ЧМР (так, я знаю, це важко, але рано чи пізно ми станемо безпосередніми свідками і зможемо реалізувати цей пункт). Скарги можу писати сама і надсилати від імені свідків (але свідки, свідчити будете самі)). Можу розробити «козу». Хоча досвід показує, що перший варіант кращий.

4. Підготовча кампанія із заборони продажу піротехнічних засобів: звернення на УМВС, Держпожежнагляд для виявлення точок продажу з наступним вилученням у них дозволів на продаж на території Черкас; звернення на УМВС для з’ясування того, що вони збираються робити на виконання п.4 РІШЕННЯ від 31.07.2014 № 2-27.

Тут я збираюся діяти через депутатів для ефективності (є добровольці? бо звернуся до найближчих і потім не жалійтеся ;) ).

П. С. Так, це довгий шлях. Але іншого я не знаю.

ППС. Ваші пропозиції? Викладайте, що у вас на думці.

Алла Юрковська, юрист Черкаської обласної організації КВУ.

*допис у соцмережі «Фейсбук» в групі «Черкащина: захистимо вибір»

реклама

Коментарі  

 
0 #11 Дмитро 11.08.2014 09:21
Просто есть чересчур эмоциональные люди которые от звуков салюта залазят под стол, думая что война дошла до Черкасс.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #10 адекватний 05.08.2014 19:42
Цитую Orlan:
Як же вчора 2 серпня гепали феєврерки!!! Наче сказились люди,ніяк не можна без них,життя спиняється?Хочеться обізвати скотом,але,скот ,коли б розумів,цього б не робив...

Вся краіна сплошна ненавість та злість - це здобутки майданів.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+8 #9 Дід Трохим 05.08.2014 10:48
Курить на зупинках заборонять осточортіло. А тут - нова тєма. Ну-ну...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+4 #8 проф. Плейшнер 04.08.2014 18:46
Цитую Алла Юрковська:
Цитую проф. Плейшнер:
Чтобы в это время деребанить то что еще не додеребаненно.


Проффэсор, общественность занимается общественными делами, а уголовными должны заниматься "компетентные органы". Иначе от такой деятельности один пиар будет: мы вышли, покричали за коррупцию и про нас написали в СМИ - какие мы молодцы.

К сожалению гражданское общество у нас очень слабо, потому что гражданские активисты занимаются какими-то мелочами, просто для пиара. Имея фактически разваленную страну, вы занимаетесь чем угодно, но только не тем что важно. Пример Андрея Сахарова, Людмилы Алексеевой или того же Марка Фейгина ярчайшее свидетельство эффективности общественности в уголовных делах, правозащитной деятельности и борьбе с коррупцией. Но жизнь этих людей это настоящий подвиг, в отличие от горе активистов, которые пиарятся на всяких мелочах.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+3 #7 Алла Юрковська 04.08.2014 17:08
Цитую проф. Плейшнер:
И родила Гора Мишу :-) Ребята, а зачем все это? Вам что больше заняться не чем? Больше никаких проблем у общественности нет. Нет коррупции, все чиновники честные и компетентные. В образовании, культуре, науке и социальной жизни все очень хорошо. Вот одна проблема фейерверки или салюты??? Ну, пусть люди порадуются, ведь радовались в прошлую войну, когда освобождали Киев, Брянск, салютовали. Только ограниченное сознание и ум может настоящие проблемы подменять мелкими никому не нужными. Чтобы в это время деребанить то что еще не додеребаненно.


Проффэсор, общественность занимается общественными делами, а уголовными должны заниматься "компетентные органы". Иначе от такой деятельности один пиар будет: мы вышли, покричали за коррупцию и про нас написали в СМИ - какие мы молодцы.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
0 #6 проф. Плейшнер 03.08.2014 18:35
И родила Гора Мишу :-) Ребята, а зачем все это? Вам что больше заняться не чем? Больше никаких проблем у общественности нет. Нет коррупции, все чиновники честные и компетентные. В образовании, культуре, науке и социальной жизни все очень хорошо. Вот одна проблема фейерверки или салюты??? Ну, пусть люди порадуются, ведь радовались в прошлую войну, когда освобождали Киев, Брянск, салютовали. Только ограниченное сознание и ум может настоящие проблемы подменять мелкими никому не нужными. Чтобы в это время деребанить то что еще не додеребаненно.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+11 #5 Orlan 03.08.2014 13:40
Як же вчора 2 серпня гепали феєврерки!!! Наче сказились люди,ніяк не можна без них,життя спиняється?Хочеться обізвати скотом,але,скот ,коли б розумів,цього б не робив...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+11 #4 Черкас 03.08.2014 13:15
Цитую О.ЧУПРИНА:
Підтримую повністю.Добавлю,що стидити потрібно один раз.Другий раз стидити прямо в лоб.

"Апельсин" і "Рушничок" вже не стидити треба, а жорстко "строїть" за дурне пухкання феєрверків! Але все це - ніщо, поки буде продовжуватися торгівля феєрверками - невже так тяжко "мерії" дочухатися до заборони - так, як це вже неодноразово робилося раніше?!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+9 #3 О.ЧУПРИНА 03.08.2014 11:13
Підтримую повністю.Добавлю,що стидити потрібно один раз.Другий раз стидити прямо в лоб.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+14 #2 Скептик 03.08.2014 10:53
Робота, звісно, планетарного масштабу. Потрібно залучити усі наявні сили і міжнародні інституції. А фейерверки як були, так і залишаються. Принаймні, увечері 2 серпня небо над Черкасами здригалося від святкового грому мажорних гульбищ.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

bigmir)net TOP 100