1005923_627148214017880_375642768_n Про тарифи (черговий раз). Позавчора прочитав "геніальні" пропозиції нашого "професійного" уряду щодо регулювання тарифів на газ.

Я якраз зупинився переночувати у новозбудованому готелі в Тернополі.

В номері розпечені батареї. Температура повітря - близько 28 градусів. Регулятора на батареї нема - тільки запірний кран. Або спи у сауні, або в крижаній печері.

Вентиляції немає, кватирки немає. Лише величезні двері на балкон, які для економії грошей зробили без режима провітрювання.

Власник готелю 90% газу спалює абсолютно даремно. Надлишкове тепло йде на вулицю через стіни або через відкриті двері балконів.

Перед тим я день працював у Рівному. В муніципальній будівлі, із муніципальними менеджерами. Чудова зала, зі свіжим ремонтом, з новими вікнами-склопакетами. Але кожні півтори години доводилося відкривати два вікна навстіж, щоб пустити в приміщення кисень.

Бо рекуператор не поставили.

Відсотків 20-30 газу спалили даремно.

Наступного дня повернувся на Буковину, де я орендую будинок. В приміщенні +9 градусів. Його не топили лише 3 дні. Все тепло вивітрилося, бо будинок власник "утеплював" пінопластом товщиною 3 см!

Взагалі, на Буковині я бачив чимало "утеплень" шкіл чи інших будівель державної/комунальної власності. Всюди товщина утеплювача - 5 см (для тих, хто не в курсі - таке "утеплення" не дає жодного ефекту, але часто може прискорювати руйнування стіни).

Була б моя воля - я б підвищив тарифи у 10 разів!

Щоб наш Президент, наші урядовці, наші мери, наші громадяни НАРЕШТІ почали здійснювати термомодернізацію будівель!

Треба не тарифи знижувати, а СПОЖИВАННЯ ЗМЕНШУВАТИ.

Українці споживають енергоносіїв у кілька разів більше, ніж європейці. Вдумайтесь - норматив ЄС на граничне енергоспоживання будівлі - 47 кВт*год/кв.м на рік.

В Україні середнє енергоспоживання - 350 кВт*год/кв.м на рік.

У 7 (сім) разів вище!

І все це відбувається через постійне загравання кожної влади з пільговими цінами. Поки є щось дешеве, ми не думаємо на ньому економити.

Покоління 40+ пам'ятає Жигулі чи Москвичі, забиті вщент буханцями хліба, які возили з міст у села годувати свиней. Бо хліб був дотаційно дешевий (16 коп), дешевший за корм чи зерно.

Окремо звертаюся до апологетів низьких тарифів.

Які б не були тарифи, ви все-одно платите і будете платити за газ реальну ціну.

Є об'єктивна ціна газу. Вона визначається не урядами, а ринком.

За цей газ все-одно треба заплатити ринкову ціну.

Якщо для вас зроблять тариф нижчим, ніж ринкова ціна, то різницю будуть платити заводи (для них встановлять вищі тарифи) або бюджет.

Якщо уряд перекладе навантаження на виробництва, то власники заводів компенсують це навантаження за рахунок ВАШОЇ зарплати.

Якщо уряд перекриватиме цю різницю з бюджету, то це також ВАШІ гроші - ВАШІ податки або ненадані ВАМ медичні чи освітні послуги, невідремонтовані дороги тощо.

Як зараз модно казати, думайТЕ!

Сергій Одарич, екс-мер Черкас

*допис з "Фейсбуку".

реклама

Інші матеріали по темі:

Коментарі  

 
+5 #26 Solid/ 15.01.2021 19:05
Цитую Зінченко:
Цитую Solid/:
Цитую Зінченко:
ефективний енергозберігаюч ий будинок можна тільки побудувати з нуля, а все інше, коли воно робиться не за розробленими науковими проектами, а приватниками без ліцензій і дозволів, просто імітація енергоефективно сті......

Заплатиш за Проект (за Ні за що) "профффесіоналам " з купленою "ліцезією, зловиш "наукову" лапшу на вуха й отримаєш "розроблений науковий проект"- той же Пінобетон.
І вся тобі "наука".
Хоча... плати - Підігрій пацанів.
знову переходимо до трьох слів- націоналізація, держава, соціалізм???


які фахівці, такі й слова.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+7 #25 підопитні кролики 15.01.2021 14:55
Отак по-вумняку цей діяч разом з Карасем розказували в свій час, що якщо місто залізе в валютний кредит для реконструкції котелень, то тарифи будуть менші.
Ще невідомо ,які наслідки для здоров’я людей будуть після 10-20 років проживання в пінопластиковом у "скафандрі". Можливо такі ,як і від асбесто-цементу. Досліджень ніхто не проводив, або замовчують результати
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+12 #24 Сумно 15.01.2021 10:00
Всім піднімуть до минулого тарифу, а нам сверх того?
10 січня 2020
Попри сподівання містян у січні черкащани не отримають “знижених” платіжок за теплопостачання . Нагадаємо, на засіданні міськради, що відбулося у грудні 2019 мер Черкас А.Бондаренко заявляв, що вже у січні містяни отримають знижені платіжки за тепло. Усе завдяки тому, що 24 грудня Кабмін ДАВ МОЖЛИВІСТЬ теплогенеруючим підприємствам ЗНИЖУВАТИ тарифи залежно від ринкових цін на газ
У 124 містах України КРІМ !!!! ЧЕРКАС !!!!! здійснили перерахунок 131 підприємство теплокомуненерг о. Платіжки на тепло та гарячу воду знижено до 30%.
А Черкаси платили, бо Карась плюнув на постанову Кабміну.
За даними що є в департаменті ЖКК ані ТЕЦ, ані “Черкаситеплоко муненерг о” не подали (до міськвиконкому) документів на зниження тарифу за тепло. Вони лише звернулися по роз’яснення до Нацкомісії (НКРЕ) – зазначила кураторка комунальної галузі міста
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #23 Зінченко 15.01.2021 09:23
Цитую Solid/:
Цитую Зінченко:
ефективний енергозберігаюч ий будинок можна тільки побудувати з нуля, а все інше, коли воно робиться не за розробленими науковими проектами, а приватниками без ліцензій і дозволів, просто імітація енергоефективно сті......

Заплатиш за Проект (за Ні за що) "профффесіоналам " з купленою "ліцезією, зловиш "наукову" лапшу на вуха й отримаєш "розроблений науковий проект"- той же Пінобетон.
І вся тобі "наука".
Хоча... плати - Підігрій пацанів.
знову переходимо до трьох слів- націоналізація, держава, соціалізм???
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+7 #22 Solid/ 14.01.2021 19:43
Згоден.
-
Але "ринкову ціну " Амстердам+ за Полтавський газ платити не хочу.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-1 #21 Solid/ 14.01.2021 19:38
Цитую стабилизец:
грех так стебацца над убогим электоратом. :D

Ні. над убогим саме так і треба.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
0 #20 Solid/ 14.01.2021 19:26
Цитую Зінченко:
ефективний енергозберігаюч ий будинок можна тільки побудувати з нуля, а все інше, коли воно робиться не за розробленими науковими проектами, а приватниками без ліцензій і дозволів, просто імітація енергоефективно сті......

Заплатиш за Проект (за Ні за що) "профффесіоналам " з купленою "ліцезією, зловиш "наукову" лапшу на вуха й отримаєш "розроблений науковий проект"- той же Пінобетон.
І вся тобі "наука".
Хоча... плати - Підігрій пацанів.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+6 #19 Solid/ 14.01.2021 19:21
Цитую Западенець:
Треба доходи людей збільшувати, а не споживання зменшувати, не шановний розумник!

Одне рдному НЕ Завадить.
НА ЗАПАДІ енергогзберіган ня на високому рівні.В нас згідно совкових СНіПів його нем зовсім.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #18 стабилизец 14.01.2021 18:55
грех так стебацца над убогим электоратом. :D
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+9 #17 Зінченко 14.01.2021 18:45
ефективний енергозберігаюч ий будинок можна тільки побудувати з нуля, а все інше, коли воно робиться не за розробленими науковими проектами, а приватниками без ліцензій і дозволів, просто імітація енергоефективно сті......
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

bigmir)net TOP 100