реклама Делікат

Холодними батареями та затопленими квартирами можуть зустріти цьогорічний опалювальний сезон черкащани, бо мережі черкаських багатоповерхівок не пройшли гідравлічних випробовувань та не готові до зими.


Протягом літа служби утримання будинків повинні випробовувати мережі міських висоток. Вартість цих послуг входить у квартплату, яку сплачують СУБам черкащани. Однак на «Черкаситеплокомуненерго» та Черкаській ТЕЦ запевняють: випробувань внутрішньобудинкових мереж зроблено не було. Отже, ці комунальні підприємства відмовляються підписувати акти підготовки багатоповерхівок до зими.

– СУБи винайняли підрядників, які мали виконати роботи з випробування внутрішньобудинкових мереж. Однак вони цього не зробили. Ми не підписали жодного акту готовності будинків до опалювального сезону, – зауважує директор КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» Павло Карась. – Якщо вони не проведуть гідравлічних випробувань до початку сезону, ми просто не подамо теплоносій на будинки. Ми не хочемо через халатність СУБів відповідати за холод у квартирах городян чи порвані мережі та залиті помешкання.

Підтверджують цю ситуацію і на Черкаській ТЕЦ, більше того, підприємство відкликає свої підписи, які авансом поставило на актах підготовки будинків до зими.

Директор департаменту житлово-комунального комплексу Черкаського міськвиконкому Олександр Риджаніч запевняє: 95% черкаських багатоповерхівок до зими готові.

– На сьогодні не випробувані лише ті мережі, які проходять через квартири мешканців. Але вони ніколи не випробовуються, в основному це робилося при здачі будинків у експлуатацію. Таку вимогу цьогоріч поставило перед нами «Черкаситеплокомуненерго». Хіба те, що ми не проводили випробувань, заважає подавати тепло на будинки? – пояснює Олександр Риджаніч. – За експлуатацію внутрішньобудинкових мереж відповідають СУБи, й усі пошкодження, які трапляться при подачі тепла, будуть ними ліквідовані.

Колишній директор департаменту ЖКГ Василь Старіков претензії Черкаської ТЕЦ та «Черкаситеплокомуненерго» вважає абсолютно справедливими.

– Акти готовності будинків до зими повинні готувати СУБи разом із представником Черкаської ТЕЦ чи «Черкаситеплокомуненерго» залежно від того, хто з цих підприємств подає тепло будинку. Затверджує ці акти обласна житлово-комунальна інспекція. Це обов'язкова процедура, і ми раніше це кожного року робили, – ділиться Василь Старіков. – Зрозуміло, що у першу чергу промивали проблемні будинки, мешканці яких скаржилися на якість теплопостачання. Мережі висоток, у яких проблем не було, могли і не промивати, але лише за згоди представника підприємства-тепловика.

Однак міський голова Сергій Одарич усі заяви та хвилювання підприємств-теплопостачальників називає завчасними та безпідставними.

– Процес випробування внутрішньобудинкових мереж іде цілком нормально, як і у попередні роки. Ніяких відхилень немає. Будинки готуються, здаються, системи випробовуються. Я не бачу сьогодні жодних причин для хвилювань, – заспокоює Сергій Одарич. – Ніяких відхилень від графіків немає, ми встигаємо всі будинки перевірити та підготувати до зими.

Хотілося б сподіватися, що так і буде. Цьогоріч, як і зазвичай, опалювальний сезон має розпочатися 15 жовтня. За безпечне тепло у своїх квартирах черкащани сплачують не лише підприємствам-тепловикам, а й СУБам, тож усі ці організації відповідальні за послуги теплопостачання. Оскільки вони вимагають із нас вчасних та повних розрахунків, так само і ми маємо право вимагати від них якісної послуги.

Корисні телефони

Департамент житлово-комунального комплексу – 36-11-35;

КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» – 32-11-65, 32-11-66;

Черкаська ТЕЦ – 64-02-76;

Соснівський СУБ – 66-16-30, 66-18-80;

Придніпровський СУБ – 73-03-03, 45-61-88;

СУБ мікрорайону Митниця – 73-97-00, 72-41-03, 32-52-42;

оперативна служба Черкаського міськвиконкому – 1505, 050-464-60-60.

Тетяна Мартинова, «Вечірні Черкаси»

реклама

Інші матеріали по темі:

Коментарі  

 
-1 #15 Оксана Колісник 04.10.2012 21:53
Цитую Комуніст:
Навіщо мові бур'яни? Вживання в свідомо-спотвореному вигляді будь-яких слів має викликати до них асоціативну відразу на рівні підсвідомого. Паньї Оксано, не впадайте в НАЦІ - ОНАЛІЗМ по-амиреканьські. Та радує Ваше негативне ставлення до осбебів. Тож, коли і ви - проти, то не все ще втрачено - маємо надію не допустити вкрадення квартир у черкащан через хитрощі недосконалого і недолугого закону.
Чула колись вислів: "Усі всміють читати, та у декого є проблеми з розумінням смислу прочитанного". То ж Ви, напевно, належите до цієї категорії. Я - обома руками "за" ОСББ і ще більше "за" вдосконалння нормативно-правової бази їх діяльності та всієї справи житлово-комунальних послуг. І до чого тут націоналізм, рівно як і комунізм?
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+1 #14 Комуніст 04.10.2012 14:51
Навіщо мові бур'яни? Вживання в свідомо-спотвореному вигляді будь-яких слів має викликати до них асоціативну відразу на рівні підсвідомого. Паньї Оксано, не впадайте в НАЦІ - ОНАЛІЗМ по-амиреканьські. Та радує Ваше негативне ставлення до осбебів. Тож, коли і ви - проти, то не все ще втрачено - маємо надію не допустити вкрадення квартир у черкащан через хитрощі недосконалого і недолугого закону.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-1 #13 Оксана Колісник 02.10.2012 09:44
Цитую Олег:
Оксано, згоден, що при нормальному ставленні і наявності державних надавачів ресурсів та послуг на утримання ОСББ вони є вигідними...
Пане Олеже, ОСББ не призначені дл утримання. ОСББ - це організаційна структура, яка виконує функції замовника послуг утримання свого житла. Це така величезна тема, що в жанрі коментарів її не обговориш і не піднімеш. Мені дуже прикро, що професіонали, як правило, уникають від предметного обговорення навіть до роз'яснень не спускаються. Припускаю, що їх нинішня ситуація цілком влаштовує. Бо ж незалежно чи вони щось роблять у будинках (про "як" вже й мови немає), чи не роблять нічого, копійчина їм падає. Не тільки їм, а й таким структурам як наш МІРЦ, ну і не без "відкатів" з "обсягів" робіт. Це - найживіші і найреальніші гроші для дерибану, попри заборгованості і недплати. І дехто буде стояти до кінця, зберігаючи в своєму розпорядженні ці джерела свого благополуччя. Не тільки у Черкасах, а й по всій Україні.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-1 #12 Оксана Колісник 02.10.2012 08:47
Цитую Комуніст:
Коли теплом в місті керує людина, яка вчилася на проктолога, то так через ... самі знаєте що, воно все і грітиме. Сумно. Оксано-адвокатко, нумо, заперечуйте!
До речі, Олег про ОСББ дуже вірно попереджує. Прочитайте Закон про ці оесбеби: віддай жінку дяді...
От же ж люблять комуністи дискусії! Щодо Закону про ОСББ я з Вами згідна. Більше того, нормативно-правова база тарифоутворення у ЖКГ - жахлива. І тут би, панове-"таварісчі" от і спитати б кандидатів у депутати: "що збираєтеся робити?" А казати, що будемо платити "як кадата" по 2 копійки за електрику і по 10 "квартплати" - це ідіотизм, або ж зневага до оточення. І про ЧТКЕ повторюся - працює непогана команда. А проктолог чи не проктолог... Головне, щоб на місці, призначеному для голови, не було тої самої "проктологічної" частини тіла...Не все в житті просто.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+5 #11 Олег 02.10.2012 07:50
Оксано, згоден, що при нормальному ставленні і наявності державних надавачів ресурсів та послуг на утримання ОСББ вони є вигідними. При СРСР були кооперативні будинки і т.д. Але справа в тому, що зараз людям списують старезні контрукції, роблячи в них косметичний ремонт і лише. Таким чином, мешканці зобов"язані купувати все необхідне для утримання свого житла у приватника, а той, хай йому грець, гребе аж в три шкури.
І якщо так глянути, ОСББ вигідні на теперішньому етапі лише мерам, як наший, адже мораторій на підвищення цін на ЖКГ є, а ОСББ наче вже в ринкових умовах... їх псевдофірми, що плодяться з легкої подачі жінки пана О., чи його самого, потім ціни підвищують і вуаля...
А сам закон "Про ОСББ" - шановні, читав я його дуже прискіпливо, отримував консультації від юристів, скажу одне: закон для беззаконня...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+7 #10 Комуніст 01.10.2012 19:20
Коли теплом в місті керує людина, яка вчилася на проктолога, то так через ... самі знаєте що, воно все і грітиме. Сумно. Оксано-адвокатко, нумо, заперечуйте!
До речі, Олег про ОСББ дуже вірно попереджує. Прочитайте Закон про ці оесбеби: віддай жінку дяді...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #9 Оксана Колісник 01.10.2012 10:43
Цитую Олег:
... А ОСбб - це жахіття. Достатньо прочитати закон про ОСББ. Тобто, мер хоче. щоб податки ми платили, але їх спрамовули в кишені чнушам і бродському.
ОСББ - не жахіття, якщо правильно визначити їх сутність. Це - колективні замовники послуг. У нас же ж намагаються надати їм (залишити за ними) такої собі універсальності - "сам замовляю, сам виконую, сам... ніякої відповідальност і не несу". ОСББ потрібні, вони існують, працюють і виправдовують себе скрізь - у Росії (називаються ТСЖ), у Польщі (вспульноти мешканньові), де-ін-де з міжнародним визначенням кондомініуми. Але кожній справі треба вчитися. Вибачте, кувалдою з фортепіано можна звук добути, але ж то буде останній звук і естетично, так би мовити, "на любителя".
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+1 #8 Оксана Колісник 01.10.2012 10:36
Цитую Буржуй:
Вибачте, але в цьому році дивлюсь на роботи, що виконали у ПЗР...незважаючи на те, что на чолі ЧТКЕ стоїть Карась, але зауважень не маю. Зокрема, було перекладено магістралі для більш ефективного теплозабезпечен ня будинків.

Оксана Колісник, а хто цей кандидат? Він насправді існує, чи це просто ваш блєф?
Шановний колего, кандидат існує. А що стосується ЧТКЕ, то вони обслуговують теплогарячоводн і комунікації і потужності, що не входять до інженерних систем будинків. Внутрішньобудин кові мережі - "парафія" СУБ. І я веду мову про роботи, які виконує СУБ. У коментованій статті - також про те ж саме. Щодо Карася, то не він сам керує ЧТКЕ - там спадково сильна інженерна керівна команда. І, слава Богу, вона збережена. Іноді не поламати - дуже важливо.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+6 #7 Олег 01.10.2012 09:02
Все це дуже гарно спланована акція по дескридитації, першочергово комунальних підприємств, міських комунальних підприємств. Справа в тому, що спочатку таким чином директори да чиновнички від пана О. розвалювали державні комунальні служби, потім створили проміжну ланку СУБ, тепер і вона розвалюється на користь ОСББ. А ОСбб - це жахіття. Достатньо прочитати закон про ОСББ. Тобто, мер хоче. щоб податки ми платили, але їх спрамовули в кишені чнушам і бродському.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-5 #6 Буржуй 30.09.2012 21:28
Вибачте, але в цьому році дивлюсь на роботи, що виконали у ПЗР...незважаючи на те, что на чолі ЧТКЕ стоїть Карась, але зауважень не маю. Зокрема, було перекладено магістралі для більш ефективного теплозабезпечен ня будинків.

Оксана Колісник, а хто цей кандидат? Він насправді існує, чи це просто ваш блєф?
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

реклама Делікат

bigmir)net TOP 100