Гарячі номера телефонів

«Сьогодні, 18 травня, о 9-00 ранку оператором «Воля-кабель» було припинено трансляцію популярного місцевого незалежного телеканалу «Антена-плюс», – повідомляє колектив медіагрупи «Антена» і стверджує, що це відбулося «за вказівкою голови Черкаської обласної державної адміністрації Сергія Тулуба». Припинення трансляції каналу редакція пов’язує з переслідуванням та цькуванням ЗМІ через критичні публікації на адресу влади.

«Прочерк» звернувся за коментарем до керівника відділу зв’язків з громадськістю компанії «Воля» Аліни Сігди.

– У Черкасах послуги кабельного телебачення нашою компанією надаються у двох форматах: в аналоговому і цифровому. Як ми вже повідомляли, понад рік тому ТРК «Антена-плюс» було запропоновано укласти стандартний операторський договір, абсолютно аналогічний тим, які ми укладаємо з іншими каналами. Відповіді на пропозицію ми не отримали досі. Але ми лояльно ставилися до цього каналу. Транслювали їх, виходячи з попередніх зобов’язань. Однак у договорі не прописано, на який пакет вони підписані: аналоговий чи цифровий. За побажаннями глядачів, відтепер в аналоговому базовому пакеті транслюватиметься канал «Діскавері». А телеканал «Антена-плюс» входитиме в цифровий базовий пакет «Україна і світ». Телеканал «Антена-плюс» перестав дублюватися в аналоговому форматі без прив’язки до дати. Це було технічно обумовлено, – надала коментар «Прочерку» Аліна Сігда.

Однак, як переконаний директор телекомпанії «Антена-плюс» Володимир Мамалига, підстав припинити трансляцію телеканалу у компанії «Воля» не було.

– Це протизаконно. Їхня аналогова частота вписана у нашу ліцензію на десять років. Раніше ми зустрічалися з представниками «Волі» в Черкасах. Ми обмінювалися пропозиціями стосовно подальшої співпраці, але жодного рішення укладено не було. І нас ніхто не попереджав про припинення трансляції нашого каналу, – повідомив «Прочерку» Володимир Мамалига. – Я звернувся до представника Національної ради з питань телебачення і радіомовлення у Черкаській області Олексія Чернишова, щоб він втрутився у ситуацію згідно закону. Але він відмовився, пояснюючи це тим, що стосунки телеканалу з компанією «Воля» – це відносити двох суб’єктів. Таким чином, можна припустити, що пан Чернишов діє на замовлення якоїсь третьої сторони.

реклама

Коментарі  

 
0 #22 Sunny 24.05.2011 13:51
Самое смешное это почитать коменты, узнать мнение друзей по поводу Антенны, а потом сравнить это с тем, что заявляет Мамалыга в своих обращениях к Верховной раде, народу Украине и всем-всем-всем. Реально, если бы я не знал о чем идет речь, то подумал бы, что у нас происходит что-то похожее на Россию начала десятилетия, когда Путин брал под контроль независимые СМИ. В реальности же одни хотят выцыганить у Воли аналог для своего никакого канала, а другие пытаются использовать это, чтобы обвинить власть в сворачивании демократии.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #21 Иитте На 19.05.2011 20:22
Долго еще "Антенна" будет крутить на своей частоте одну и ту же бегущую по черному экрану строчку с примитивным текстом?! Не хватит у ВоротникА ума включить видео хоть с музыкальными клипами - чесслово грохну канал у себы на "цифре". Причем навсегда! Забодали ихние глупые мансы - то с "Лебединым озером" на неделю, то с ***** красной строкой!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+6 #20 коля питерский 19.05.2011 14:24
Єдиний путній крок Тулуба у медіа просторі: відмовити у грошах цим двом блазням. Не секрет, що вони від появи його на Черкащині провели в приймальній не один тиждень. Але не склалося. Вирішили стати АпАзицією. Але всі знають цих кризових менеджерів Медведчука і просто сміються із їх АпАзиційності. Потримавши антену в руках хочеться руки вимити. Тому цю солодку пару Мамалигу і Вортніка - на звалище історії!


журналістикою це немає нічого спільного
журналістикою це
_______________ _______________ _______________ _______________ _______
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+8 #19 коля питерский 19.05.2011 13:55
Канал Антена копіював матеріали з Віки та інших каналів і видавав за свої. Був скандал. Газета і сайт Антена копіюють 70 відсотків матеріалів були скаандали з телекритикоб і іншими виданнями. Видавці всього цього Воротнік і Мамалига показали себе безпринципними і неморальними субєктами медіапростору. Вони забогували купі журналістів гроші. Чи потрібні такі люди і їх продукти у медіа просторі? однозначно ні!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+8 #18 Kotovsky 19.05.2011 11:19
Цитую Sirko:
Тулуб планомірно зачищає інформаційний простір перед виборами, от і все.
від таких блазнів не "зачищати" а вже "вимести" треба той простір, а потім ще й руки гарненько вимити після їхнього ***... "Опозиційність" дається нелегко, але найтяжче тим, у кого "рило в пуху". На такі заяви, які робили по всім місцевим ЗМІ активісти "антени" треба мати моральне право.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+5 #17 Лечащий врач 19.05.2011 10:55
Антенна себя изжила, т.е уже не жилец. Воротник это, как медбрат, лучше других понимает. . Да и задолженность по зарплате наверное немаленькая, а платить не с чего. Вот и прикалывается. Выгодная позиция - одним не надо объяснять , почему не платит зарплату, у дждругих на слуху и на виду. Общественный деятель, однако
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+7 #16 1234 19.05.2011 10:38
Цитую Наблюдатель:
Никогда не смотрю "Антенну", но после этой бучи заглянул и просто офонарел, другого слова не подберешь!
Канал "журналистов", которых угнетают, не только спокойно транслируется, но и гонит вместо картинки бегущую строку с кучей примитивных ошибок. Что, отснять видео тоже Тулуб помешал? При всем отрицательном отношении к донецким - это ж надо так врать, "журналисты"! Да кому нужно такое "ТВ"?!
+10000
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+5 #15 Рефери 19.05.2011 10:10
Цитую Sirko:
Подобалась комусь "Антенна" чи ні, але в нас був вибір її дивитись або не дивитись, а тепер в нас цей вибір забрали.

Я читаю газету "Вечирни Черкассы". Но в киоске возле моего дома ее почему-то не продают. Киоскерша говорит, что у ВЧ что-то там не срослось в коммерческом плане с владельцем точки. Так это что - у меня "забрали право выбора" или это просто лишь одно из 17 мгновений медиа-бизнеса? Если ты, Сирко, не заплатив за палку колбасы, попытаешься уплыть с ней с суперемаркета, а охранник на выходе как-то не так использует эту колбасу - будет ли это СОЛВСЕМ НЕСПРАВЕДЛИВО?
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+5 #14 Роуминг 19.05.2011 09:29
Цитую Моня:
И во что ты заглянул 18 мая, когда Антенну отключили в 09.00. Может в записную книжку семерея или куфайкина?

:lol: Что за лепет? У меня, например, "цифра". И на ней я вчера тоже наблюдал банальную бегущую строку "Антенны" с ихним вечным наором кошмарных грамматических ошибок. Что им не дало возможности сделать видео?!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-5 #13 Sirko 19.05.2011 09:24
Подобалась комусь "Антенна" чи ні, але в нас був вибір її дивитись або не дивитись, а тепер в нас цей вибір забрали. Вам це подобається? мені - ні.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

реклама Делікат
bigmir)net TOP 100