mamaligaТе, про що так довго мріяла команда Сергія Одарича та інших-різних регіоналів – сталося. Київський інститут «Діпромісто», який за наші ж з Вами гроші вже давно працює над ідеями нашого великого ніжинсько-київсько-китайсько-черкаського кормчого Сергія Одарича по перетворенню нашого ж з Вами рідного, але усе ж таки провінційного містечка у такий собі Сінгапур або Хайфу на Дніпрі, нарешті закінчив роботу над Генеральним планом Черкас. Чи то гроші у бюджеті закінчилися, яких і так на це все вже витрачено не один мільйон? Чи то категоричну команду «керівної та спрямовуючої» по затвердженню генпланів по усій Україні нарешті почули і у Черкасах?

Як би там не було, але відтепер і Черкаси на усі 100% заживуть по-новому і «Покращення життя вже сьогодні» настане не лише для керівників ОДА та Черкаського міськвиконкому, а ще для певних категорій громадян. Що ж чекати черкащанам від нового Генерального плану?

Перенесення залізниці

 

Для черкащан це «ноу-хау» означає, що мешканці м.к.р. «Луначарський» в один момент стануть жити між Окружною дорогою та Привокзальною площею з усіма радостями, які з цього витікають. А лісовий масив між вулицею Ярослава Галана та обласної лікарнею піде під сокиру при будівництві окружної дороги. Та й автобан, який має пролягти посеред міста замість залізничної колії, як не крути, не стане візиткою Черкас, як бульвар з каштанами у минулому.

Для бюджету новий Генеральний план – це перспектива «освоєння» сотень мільйонів гривень для будівництва десятка нових мостопроводів та для викупу земельних ділянок, які за останні місяці 2011 року отримали «невідомі матроси Рабіновичі» (невідомо, чи були вони матросами) у районі вулиці Ярослава Галана з рук щедрих депутатів від більшості.

Прибережна смуга


Намив сотень гектарів берега нібито для створення паркових зон дасть можливість «правильно» розподілити між учасниками бізнес-проекту «Україна для людей» вже не мільйони, а мільярди. Причому, про сумні екологічні перспективи думки ні мешканців узбережжя Дніпра, ні, тим паче, у мешканців самого Дніпра ніхто і не думав питати. Кому воно треба – думка «тварей безсловесних»?

Та й перспектива будівництва житлових масивів на намитих островах при повній відсутності комунікацій не залишає ніяких перспектив головній водній артерії України.

Бізнес

 

Якщо хтось думає, що із затвердження генплану перестануть рости, як гриби після дощу, різноманітні депутатські МАФи та ларьки з генделиками, то вони сильно помиляються. От побачите – усі потрібні  депутатські МАФи та ларьки з генделиками дивним чином виявляться внесеними до цього самого генплану. А нові логістичні центри, які випадково будуть належати учасникам коаліції, вдало розмістяться відповідно до нового бізне…, пардон, Генерального плану у найкращих місцях. Та й Черкаський аеропорт, благо, нібито випадково переданий у обласну комунальну власність і попав під контроль «господарів життя». Так що для народу це – Генеральний план, який не можна змінювати цілих п’ять років. А для влади – легалізація бізнес-проектів, тісно пов’язаних з бюджетом.

P.S.

 

Злі язики зі знанням справи твердять, що у подібних випадках при багатомільйонних вливаннях у генплани можливі відкати тим, хто ці вливання забезпечує. І чим складніше завдання для проектантів, тим більша вартість робіт. А чим більша вартість робіт – тим більша сума відкату, яка могла б бути повернена головному розпоряднику коштів.

Тож будемо вдячні Всевишньому за те, що він не впхав у мудру голову головного розпорядника коштів Черкас ідеї перенести не залізницю, а, наприклад, Дніпра у старе русло між Білозір’ям та Смілою. От тоді могло б і бюджету України не вистачити. А так, живемо та й радіємо собі потроху! Як у популярній пісні: «Спасибо жителям Донбасса…». І так далі по тексту.

 

Від автора:
20 грудня 2011 року, на пленарному засіданні сесії Черкаської міської ради коаліція з фракцій Партії регіонів та Партії вільних демократів дала тріщину посередині і стала схожа самі знаєте на що – при голосуванні за затвердження Генерального плану Черкас «ЗА» проголосували чомусь лише «28» при необхідних «31» депутатів. Знервований Сергій ОДАРИЧ поставив питання на поіменне голосування. І що Ви думаєте – «ЗА» вже «27» голосів. Тож Черкаси поки що залишилися без нового, фантастичного Генерального плану. Очевидно, деякі депутати-регіонали побачили у новому генплані на власних, нажитих виснажливою депутатською працею земельних ділянках не те, що планували вони, а те, що сниться з четверга на п’ятницю Сергію Олеговичу або іншим членам і органам його «мерії». Або просто - не змогли по-чесному або просто порівну поділити подарунки Святого Миколи ... Яновича.
Без сумніву – сни і мрії союзники і співучасники погодять вже найближчим часом, а рідне місто Черкаси отримає новий Генеральний план. Але як би не тужилася коаліція, не виглядати, ні тим більше пахнути вона після того краще вона не стане. Адже, щоб не створювали ці пани, воно усе має абсолютно однаковий вигляд. Не вірите? А Ви спитайте в людей на тролейбусній зупинці…

Володимир Мамалига, журналіст, депутат Черкаської міської ради

* передрук, пост на персональному блозі

реклама

Інші матеріали по темі:

Коментарі  

 
0 #22 Тамара 28.12.2011 15:05
Цитую Фелікс:
Цитую Тамара:
Про що б Мамалига не писав - то все про Одарича? Виявляється, можна зробити собі ім'я критикуючи сильну особистість. Навіть депутатом стати підтримуючи негатив, створюючи його. Цікаво, в що Ви зробили особисто, пане Мамалиго? На що здатні, крім критики Одарича?


Прикро, що серед черкащан є прихильники злодіів, які викрадають в черкащан пологові будинки, дитячі садочки, школи...
Невже Ви, Тамаро, не жінка, невже Ви не мама, коли кидатеєтесь своїми грудьми на захист цих нелюдів?!!!...

Ну про злодіів - це занадто сильно. "Не пойманий - не вор". А говорити можливо все, навіть ображати. Мене Мамалига обізвав Ребеккою, не знаю, за що?
Коли в спорі відсутні аргументи, то образи ознака слабості...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
0 #21 Тамара 28.12.2011 15:00
Цитую Володимир МАМАЛИГА:
[quote name="Тамара"] Цікаво, в що Ви зробили особисто, пане Мамалиго?

Пані Тамаро! Якщо Ви Тамара, а не якась Ребекка...Коли у 1990 році я, працюючи апаратником на "Азоті", став дупутатом Черкаської міської ради,
90-і - це ще Радянський Союз і це не Ваші заслуги, а після того як все розвалилось - то не Ви це відновлюєте, на жаль,,,
Я, до відома, не вільний ні від чого демократ,не бюджетниця, і не працевлаштована ніким. Свій авторитет я завоювувала не піаром, а своєю працею.. І відрізнити хто є хто сама вмію...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+1 #20 Фелікс 28.12.2011 00:33
Цитую Тамара:
Про що б Мамалига не писав - то все про Одарича? Виявляється, можна зробити собі ім'я критикуючи сильну особистість. Навіть депутатом стати підтримуючи негатив, створюючи його. Цікаво, в що Ви зробили особисто, пане Мамалиго? На що здатні, крім критики Одарича?


Прикро, що серед черкащан є прихильники злодіів, які викрадають в черкащан пологові будинки, дитячі садочки, школи...
Невже Ви, Тамаро, не жінка, невже Ви не мама, коли кидатеєтесь своїми грудьми на захист цих нелюдів?!!!...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
0 #19 Тамара 27.12.2011 23:16
Цитую Оксана Колісник:
Цитую Тамара:
Про що б Мамалига не писав - то все про Одарича? Виявляється, можна зробити собі ім'я критикуючи сильну особистість. Навіть депутатом стати підтримуючи негатив, створюючи його. Цікаво, в що Ви зробили особисто, пане Мамалиго? На що здатні, крім критики Одарича?
"Сильна особистість" - сильно сказано! Я б сказала по-іншому: "Творча особистість в широкому сенсі цього слова". Надто широкому...:)

Питання не в тому, яка особистість в Одарича "Сильна" чи "Творча". Питання в тому, як це використовує пан Мамалига для створення свого іміджу "борьця за справедливість". Сам при цьому і не сильний і не творчий, а шкідливий...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-2 #18 Володимир МАМАЛИГА 27.12.2011 23:01
Цитую Тамара:
Цікаво, в що Ви зробили особисто, пане Мамалиго?

Пані Тамаро! Якщо Ви Тамара, а не якась Ребекка...Коли у 1990 році я, працюючи апаратником на "Азоті", став дупутатом Черкаської міської ради, Вашим ідолом тут ще і не пахло. Він у той час ще каторжною працею заробляв неоподатковуван і гроші у Києвах, працюючи не на заводі або будівництві. І уявіть, у Черкасах тоді і без нього будувалися школи, дитсадки і дороги. Я, звичайно не Ваш божок, тому привласнити собі особисто усі здобутки рідного міста не наважуся. Але, незважаючи на відсутність самізнаєтекого, в Черкасах народжувалися діти, населення зростало, а усі заводи, включаючи "Темп" і "Док", працювали. І навіть у зоопарку при повній відсутності ОСО плодилися тварини, що викликало в нас відверте захоплення. Стосовно ж Генплану і "МЕРа", то нехай не творить чудес, і усі розумні люди будуть його лише хвалити.
А так - його хвалять лише бюджетники та працевлаштовані вільні демократи...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+3 #17 Оксана Колісник 27.12.2011 19:50
Цитую Тамара:
Про що б Мамалига не писав - то все про Одарича? Виявляється, можна зробити собі ім'я критикуючи сильну особистість. Навіть депутатом стати підтримуючи негатив, створюючи його. Цікаво, в що Ви зробили особисто, пане Мамалиго? На що здатні, крім критики Одарича?
"Сильна особистість" - сильно сказано! Я б сказала по-іншому: "Творча особистість в широкому сенсі цього слова". Надто широкому...:)
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
0 #16 Тамара 27.12.2011 10:45
Про що б Мамалига не писав - то все про Одарича? Виявляється, можна зробити собі ім'я критикуючи сильну особистість. Навіть депутатом стати підтримуючи негатив, створюючи його. Цікаво, в що Ви зробили особисто, пане Мамалиго? На що здатні, крім критики Одарича?
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+9 #15 Володимир МАМАЛИГА 24.12.2011 16:21
Цитую Не интересно:
Выдохся Мамалыга. Пишет блекло, а иллюстрации - вообще как с подборки дурдома. Генплан - это план обдирания бюджета и дерибана хорошей земли - и это правда. Но критиковать и выводить на чистую воду воров нужно умеючи, а не просто слюной брызгать.

Я прошу модераторів олрилюднити ай-пі адресу дописувача, який назвав Одарича та його коадіцію з регіоналами "ВОРАМИ". А правий, СОБАКА :lol: :lol: :lol:
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #14 Оксана Колісник 24.12.2011 15:02
Цитую sh239k25:
Если это генплан города, почему он не вынесен на открытое городское обсуждение??? Какое Одарыч имеет право сам принимать решение??? Завтра его не будет, не будет горе депутатов, кто будет отвечать за бред сумасшедшего???
Та обговорювався проект Генплану! Тільки якось тихенько. Журналісти не підтримали практично цю дискусію, обмежившись в більшості випадків інформаціями в форматі: "Відбулося обговорення, в якому свої думки висловили ХХ та NN..." Тривалий час планшети проекту висіли у залі другого поверху Будинку архітектора і подивитися пускали всіх охочих. Звісно, що цього недостатньо. Але що було - о було.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+7 #13 Володимир МАМАЛИГА 23.12.2011 21:31
Цитую Не интересно:
Выдохся Мамалыга. Пишет блекло, а иллюстрации - вообще как с подборки дурдома. Генплан - это план обдирания бюджета и дерибана хорошей земли - и это правда. Но критиковать и выводить на чистую воду воров нужно умеючи, а не просто слюной брызгать.

Граматичні помилки виправте, мову вивчіть - тоді і повчайте ;-) ;-) ;-) ПроФФесори :lol:
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

bigmir)net TOP 100