реклама Делікат

Міський голова Черкас Сергій Одарич ініціював на своїй сторінці в мережі «Фейсбук» обговорення про роль і функції бульвару Шевченка. «Чи комфортно вам на бульварі Шевченка? Якщо ні, то чому? Які функціі він не виконує з тих, що ви б хотіли?» – запитує він громаду.


У більшості коментаторів зауваження виникли одразу до асфальтного покриття, пробок на дорогах та до того, що бульвар перестав виконувати функцію зони відпочинку.

Сергій Одарич уточнив запитання – якщо уявити, що дороги та тротуари заасфальтовані ідеально, то все одно свої функції він не виконує на «5 балів». Сам мер, наприклад, оцінив проїзд громадським транспортом на «4», проїзд приватним транспортом – на «3», як і пересування пішки. За можливість прогулянок і роль окраси міста мер поставив «одиницю», а за пересування на велосипедах і відпочинок – узагалі «нуль».

Також Сергій Одарич зауважив, що по бульвару дуже важко пересуватися на візках, бо пандуси зроблено тільки в центрі. А ще тут не надто безпечно, оскільки гілки з дерев «падають на тротуари і автівки, рвуть тролею, машини б'ються на перехрестях, наїжджають на пішоходів»…

Цей допис мера вже почали жваво обговорювати у мережі. Керуючий справами виконкому міської ради Микола Кудрявцев, зокрема, написав, що по бульвару розташовано більшість необхідних людям установ, тож «транспортна функція все одно залишатиметься пріоритетною, причому саме її громадська складова».

– Мають зміститися пріоритети у бік окраси міста та, деякою мірою, прогулянок. Відпочинку в центрі біля магістралі все одно бути не може, якщо це не величезний парк. І не забути про паркування. Загалом, бульвар має навіть нести, у першу чергу, звання окраси, символу міста, потім – транспортна артерія, і потім – пішохідне пересування, – вважає Микола Кудрявцев.

На тому, що бульвар має бути окрасою і візиткою міста, наголошують й інші коментатори. Пишуть, що його треба розвантажити від транспорту хоча б на вихідні.

Президент Федерації велосипедистів Черкаської області Дмитро Чорнопищук вважає, що «було б чудово обмежити транспорт міським, зробити велодоріжки та покращити пішохідну зону. Облаштувати платні стоянки для авто, велостоянки. Одним словом зробити «піпл» та «байкер» френдлі… Побільше троллейбусів та велотранспорту разом з безпечною пішохідною зоною…»


Утім, підтримуючи необхідність змін на бульварі, ще один з коментаторів Максим Михлик написав мерові: «Навіть не думайте позбутись бульвару і каштанів!», вочевидь згадуючи попереднє обговорення цієї теми, коли Сергій Одарич розповідав, що каштани на бульварі варто викорчувати, натомість посадивши інші дерева. На що Сергій Олегович відреагував: «А чому не думати про каштани?»

реклама

Коментарі  

 
-2 #26 багор 22.01.2012 20:44
А почему никто не додумаеться вместо бульвара посадить разделительную клумбу шириной в 2 метра и тем самым разширить проезжую часть(пример в Донецке центральная улица Артема) у деревьев есть свой срок жизни у каштана 50-60 лет потом они згнивают изнутри и падают при порыве ветра .нам с вами на головы.лучше тротуар розширить а то понастроили пристроечек к домам что непройти
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #25 ADELAID 20.01.2012 08:52
Розмови про барбарис та електроавтобуси - фентазі 3000 року. Голне не дати каштани порубати (відомо нащо). Що робити з щорічною ковзанкою на головній зупинці міста у ТЦ Транзіт? Та в інших місцях. Коли небуде зимових черг до травпункту, тоді і поговоримо про барбарис.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+3 #24 sergo 17.01.2012 21:11
Погоджуюся з тим, що за 5-бальною шкалою пропускна спроможність центральної вулиці міста ледь дотягує «трієчки». Це відчувають автомобілісти, пасажири громадського транспорту і пішоходи. Автомобілісти потерпають від заторів. Пасажири наче як на автовокзалі чекають, поки маршрутка набере пасажирів, щоб зрушити з зупинки «Будинок торгівлі». А пішоходи в цей час дихають вихлопними газами автомобілів і маршруток.-чтоб ты жил на одну зарплату!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+4 #23 Оксана Колісник 14.01.2012 01:00
Цитую Ужасть:
Цитую Сергій з Кривалівки:
УЖАСТЬ, ти, здається теж не черкаський? То забирайся геть з міста разом із своїм очкариком!! Без вапс тут було краще!!..

Я что, написал неправду? Или сегодняшние экономичные светильники на улицах
Встановлення економного вуличного освітлення із застосуванням "нічних тарифів" почалося ще, як Ви кажете, "при Волошині". Та ім'я міського голови тут, якраз мало що означає. Бо всіми цими речами займаються галузеві фахівці, які працюють за своїми галузевими планами і програмами. Міські ж голови часто полюбляють покрасуватися на фоні результатів роботи інших. Типу :ось я який "рукой водітель"! Наведу ще приклади : у водопостаченні в Черкасах були перетворювачі частот, у теплопостачанні - когенерація - "до Одарича".
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #22 Оксана Колісник 14.01.2012 00:50
Цитую Ужасть:
Цитую Автомобіліст:
Мать их так, те каштаны, проехать негде, бул. Шевченко надо расширять, какой толк от этого бульвара, по нему всё равно никто не ходит, а кто ходит, тот рискует задохнуться от выхлопов стоящих в пробках автомобилей и автобусов.

+1000% Так и хочется написать народную украинскую поговорку..но... ее Прочерк не опубликует. :-) Почему=то "патриоты" не хотят ходить как наши прадеды и деды, когда сажали эти каштаны, в резиновых галошах и ездиь на повозках..
Друже, що Ви знаєте про історію озеленення міста? Про це можна книгу написати. Заданий Вам "кут зору" не дозволяє збагнути, скільки праці було вкладено, аби не "ходіть в галошах" і не "єздіть на повозках".
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-8 #21 Ужасть 13.01.2012 15:08
Цитую Автомобіліст:
Мать их так, те каштаны, проехать негде, бул. Шевченко надо расширять, какой толк от этого бульвара, по нему всё равно никто не ходит, а кто ходит, тот рискует задохнуться от выхлопов стоящих в пробках автомобилей и автобусов.

+1000% Так и хочется написать народную украинскую поговорку..но... ее Прочерк не опубликует. :-) Т.е. Действительно, для отдыха есть парки, дворы (вот там и делайте зеленые зоны, а не ждите, что Одарич там вам будет сажать деревья и клумбы). Какая мать вывезет в коляске ребенка на б-р Шевченка? А если дорога будет шире, будет меньше тр. пробок, меньше загазованности. Почему=то "патриоты" не хотят ходить как наши прадеды и деды, когда сажали эти каштаны, в резиновых галошах и ездиь на повозках..
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+11 #20 Лісоруб 12.01.2012 20:37
Цікава дискуся розгорнулася навколо каштанів на бульварі. От якби ще Кузьма Прутков підключився то він певно відразу вигукнув своє історичне "Зри в корень!" Але в нашому випадку необхідно дивитися не в корінь і безперечно не в проїжджу частину бульвару (себто його розширення), а в ДЕРОВИНУ як СИРОВИНУ (притому абсолютно дармову і заготовлену за бюджетні грошики) для підконтрольних Олеговичу комерційних структур (нагадаю - виготовлення тирсоплити, древесних брикетиків для камінів). А ситуацію на бульварі виправити можна! Це і створення парковочних "карманів" де потрібно, і заборона паркування - де це робити не бажано (при цьому жорстке реагування ДАІ)і парковка на прилеглих дотичних вулицях і винесення частини (лише частини !!!) маршрутів громадського транспорту на Благовісну та Ільїна, ну і безпечечно якісне покриття! Єдина надія (та спасіння бульвару і каштанів), що бажанки Олеговича повторять славнозвісну долю склопакетів, автобану, "Метрограду" на Смілянській, залізниці і далі ....
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-6 #19 Ужасть 12.01.2012 15:01
Цитую Сергій з Кривалівки:
УЖАСТЬ, ти, здається теж не черкаський? То забирайся геть з міста разом із своїм очкариком!! Без вапс тут було краще!!..

Я что, написал неправду? Или сегодняшние экономичные светильники на улицах Вам не нравятся? Вам нравится (я вам напоминаю) уроки, (широко тиражированные местными телеканалами) по вкручиванию лампочек аэ целым МЭРОМ города Волошиным. Или вам дорог возведенный местными кадрами памятник Симоненко из гипса? Или Вам не нравится построенная Одаричем дорога по ул. Гагарина до холма Славы? Да, есть и много за что его критиковать. И надо критиковать, НО, отрицать то что он за 5 лет больше сделал для города больше чем Олейник и Волощин за 15 лет - может только слепой и озлобленный человек. Кстати, не Вы или Ваши друзья, коктейлями молотова сжигали кусты яливця в Долине роз, чтобы в лице горожан насолить Одаричу:)?
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+12 #18 За Черкаси Майбутнього! 12.01.2012 14:57
На жаль, черкасці не побачили великого ефекту від випуску муніципальних облігацій на ремонт доріг у 2011 році. Не допоміг і ямковий ремонт, зроблений на особливо понівечених ділянках завдяки активності деяких депутатів Черкаської міської ради. Зимові дощі повимивали свіжопокладений асфальт, наче його і не було. А це ж гроші бюджету, яких завжди не вистачає.
Експлуатаційне утримання доріг у Черкаській області в 2012 році оцінили дорожче, ніж у Дніпропетровськ ій області – майже в 230 млн.гривень. Але де є гарантія, що ці гроші не проваляться наче в чорну діру, а дороги залишаться такими ж вбогими та непридатними для користування?
Проекти осучаснення центру міста – це добре. Але вважаю, що в першу чергу влада має працювати над осучасненням дорожньої покрівлі по всьому місту. Жодна грандіозна реконструкція центрального бульвару не поліпшить іміджу Черкас серед городян та приїжджих, поки візитною карткою міста залишатимуться розгромлені дороги!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-5 #17 За Черкаси Майбутнього! 12.01.2012 14:56
Жодна реконструкція не поліпшить іміджу, поки візитною карткою Черкас будуть розгромлені дороги.


Після новорічних свят у соціальних мережах розгорнулося дуже активне обговорення ідеї реконструкції центральної вулиці Черкас – бульвару Шевченка. Особисто я підтримую ініціативу міського голови Сергія Одарича розширити проїжджу частину бульвару Шевченка і ті ідеї, якими міський голова поділився на обговоренні: "Перший рік роботи міськради 6-го скликання". Осучаснення центру Черкас назріло давно. Погоджуюся з тим, що за 5-бальною шкалою пропускна спроможність центральної вулиці міста ледь дотягує «трієчки». Це відчувають автомобілісти, пасажири громадського транспорту і пішоходи. Автомобілісти потерпають від заторів. Пасажири наче як на автовокзалі чекають, поки маршрутка набере пасажирів, щоб зрушити з зупинки «Будинок торгівлі». А пішоходи в цей час дихають вихлопними газами автомобілів і маршруток.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

реклама Делікат

bigmir)net TOP 100